تولد...

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام...

 

خوفین؟؟؟

 

میگما...

 

۲۷/۱/۸۷ هست امروز که دیگه الان اخراشه و داره تموم میشه...

 

الان امروز من به دنیا اومدم...یعنی امروز روز من بود..روز

مخصوص من...روز تولدم...

پارسالم گففتم..امروزمو دوست دارم خودم...همه ادما

دوست دارن به نظرم روز تولدشونو ولی خیلیا انکار میکنن...

 

 

خلاصه که وارد بیست و پنجمین سال زندگیم شدم امروز...

 

راستش یه جورایی خودم باورم نمیشه که من ۲۴ سال از

عمرمو پشت سر گذاشتم...فک میکنم خیلی عقبم از

زندگی...یه ۴..۵ سالی عقبم.هم حس میکنم که عقبم و هم

 اینکه واقعا هم عقبم..همینه که ناراحتم میکنه فقط..ولی

خب نباید مهم باشه واسم اینجوری که میگن..باید از این به

بعد و سعی کنم عقب نیفتم از خودم..زندگیم..روزگار...

 

 

ممنونم و خیلی مرسیی از بچه هایی که تبریک

گفتن...گیلاس خانومی..بهار..نگین که هنوزم شک داره که

کی یه اخرش این تولده من...مرسیییییییییی...

 

همین دیگه...اومدم بنویسم امروز تولدم بوده که یهو سال

دیگه یادم نره کی به دنیا اومدم...

 

فعلا...یا حق...

 

نظرات 15 + ارسال نظر
Hamid سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://downloadha1.blogsky.com/

عزیزم تولدت مبارک ان شا الله تا آخر دنیا زنده باشی . دوباره یادم رفت ..!! راستی سلام

سلامممم..

مرسییی ممنونم...مرسیییییییی

مریم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

به به تولدت خیلی هپی.. ایشالله هزارسالگیتو تبریک بگیم

مرسییییییییییییی ممنون مریم جان...

خب اگه خودت میخوای تبریک بگی باشه قبوله..چون تو هم میشه هزار و خورده ای سالت قبول دارم..:دی

maryam چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ق.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

سلام دوباره. ژیگولو جون من شوورم کجا بود که خوااار شوور داشته باشم؟ منظورم خواااار شوووور زنداداشم بود که احتمالا" خودم باشم! برم عین آدم اونجا بنویسم بهتره ملت دچار سوهاضمه نمیشن لا اقل

خندهههههههههههههه..

میدونستم شووور نداری خب..ولی یه جوری نوشته بودی که ادم باورش میشد شوور داری خب..تقصیر خودته..اره برو درستش کن...:دی

عاطی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.dokhtare-tehrooni.persianblog.ir

سلام! تولدت مبارک! امیدوارم تولد 124 سالگیتو همین جا جشن بگیری

سلامممممممممممممممممممم عاطی خانوم گل...
مرسییییییییییییی ممنونم..در کنار شما دوستای خوبم ایشالا...
مرسی...

گیلاس چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ

داشتم رد میشدم

جییییییییییییییییییییییییییییغ



چقدر بزرگ شدی علی!!!!

واااااااااااااااااااااااااااای

تولدت مبارررررررررررک
تولدت زیاد مبارررررررررررررررررک

مبارک مبارک....
جییییییییییییییییییییییییغ

یک قرن سابقه زیستن را برایت آرزو میکنم! کمه؟؟
حالا ۲ قرن دیگه بسه!
بووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووس
همیشه سالم باشی و به همه آرزوهات برسی

خندهههههههههه..

ااا..کجا..بفرمایین تو به خدا...

ااااا جدی؟؟

مرسییییییییییییییییی..

تو چقدر بهم تبریک میگی خانومییییی...مرسیییییییییییییی...


اگه تو باشی اره بسه..نباشی یه دقیقشم نمیخوام...
بووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووس
مرسییییی..ایشالا...

پشمالو پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ق.ظ http://pashmaloobanoo.blogfa.com

باتاخیر دو روزه ....هوووووووووووووورا تولدت مبارک .... داری داری دام ... من هم تولدم و خیلی دوس دارم ....راستی من کامپیوتر دم دستم نیست سر نمی زنم ها وگرنه ما مخلص شمام هستیم ... راستی من هم اول اردیبهشت به دنیا اومدم...

مرسییییییییییییییی...
ممنونم مرسی واقعا از لطف و محبتت عزیز...
من کوچیکتونم..مرسیییییییییی...
ایوللللللللللللللل پس همش ۴ روز فاصلمونه..به سلامتی عزیز..تولد تو هم خیلی خیلی تبریک میگم از همینجا بهتتتت...

شهرزاد پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام علی جان:
خوبی عزیزم؟؟
تولــــــــــــــــــــــدت مبارک عزیزم؟؟!!!!!

ایشالا تولد صد و بیست سالگیت گلم....
ایشلا همیشه شاد و سربلند و سلامت باشی..زیر سایه ی حق و پدر و مادر گلت..
موفق باشی و پیروز....
هر وقت ماهی رو از آب بگیری تازست..اصلا ناراحت نباش این طوری اگه بخوای حساب کنی ما آدما اینقدر اشتباهات بزرگ و کوچیک داریم تو زندگیم که ...که خودمون باعث عقب ماندگیمون میشیم از امور زندگی...ولی بیخیال
میگذره...

فدای تو..
مواظب خودت باش..
بووووس بوووووس

سلاممممممممممم شهرزاد خانومی گل...
مرسی ممنونم..تو خوبی؟؟
مرسییییییییییییییییییییییییی...

ممنون در کنار شما دوستای خوبم ایشالا...
ممنونم مرسی عزیزم...

مرسیی ممنون.حرفات هم امیدوار کننده هست و هم خوب و قشنگ و دلنشین..ممنونم مرسی عزیز....

قربونت عزیزم...
چشمم..تو هم خیلی مواظب خودت باش...
بوووووس...

180 degree پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ

salam tavalodet mobarakkkkkk
bebakhsh ke dir shod chon man nistam invra be harhal mobarake mobarak

salammmmmmmmmm azizam...mamnoondm merccccccc...
are nisti vaghean invara...harjsa hasti movafagh bashi o khosh ishala...mamnoonam mercccc...

اقلیما جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
وای خدای من تو متولد فروردینی؟؟؟
من فک کردم تیر هستی!!
در هر صورت تلبدت مبارک!!
در کنار دوستای خوبی مثه من!!!
ایشالله صد ساله شی. به همه ی آرزوهات هم برسی!!!
خوش باشی
منو هم به خاطر حواس پرتیم ببخش!!!
فعلا بای تا های

سلامممم اقلیمای عزیز...
خب اره دیگه..پس که چی..:دی
نوچ...فروردینم...
ممنون مرسیییی عزیز...

اون که اره خداییییی..من افتخار میکنم بهتون..جدی میگما...
ممنونم مرسی عزیز...

اختیار دارین اینا چه حرفیه...ممنونم مرسی از معرفتت...

فعلا عزیز...

دوست پاییزی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

ببببببببببببببهههههههههه
سلام
تولدتون مبارک.. انشالله در کنار خانواده بهترین روزها رو داشته باشی...و سالهای سال سلامت و تندرست تولدت رو در کنارشون جشن بگیری..
همیشه شاد باشی

سلامممممممممممممممممم دوست جون عزیز...
مرسیییییییییییی...ممنونم مرسی عزیز...

ممنونم واقعا..تو هم همیشه شاد باشی و موفق..مرسییی...

دوست پاییزی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

راستی یه نفر هم روز تولد شما به دنیا اومده..
یه سری به وبش بزن..
http://9maho9roz.blogsky.com/

او چه جالب واقعا..اره رفتم خوندم..مرسییی..

منا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
تولدت مبارک ایشالله ۱۲۰ تا تولد دیگه با خوبی و خوشی داشته باشی
ببخش که دیر تبریک گفتم خبر نداشتم تولدته

سلامممممممممممم منا خانومی گل...
مرسی خوبم تو خوبی عزیز...

مرسیییییییییییی ممنون عزیزم...

خواهش میکنم عزیز..واقعا ممنون..

بهار یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:50 ق.ظ http://www.bicharedel.blogfa.com

ببینم اگه یکی بدنیا بیاد باید تا حموم زایمان مامانش آپ نکنه؟؟؟؟

نه.... واقعن ادمی که بدنیا میاد باید انقد کلاس بزاره؟؟؟
حالا بر فرضم که بدنیا اومدی.... دلیل نمیشه انقده خودتو لوس کنی که بچه.... دلیل میشه؟

خب حالا بیا اعتراف کن ببینم کجا باز غیبت زده.....

جانمممم؟؟؟چرا میزنی حالا خب...
چه کلاسی چه کشکی چه ماستی...
خب اره اینکه خیلی دلیل میشه..:دی خندهههههههه..


حالا نزنم ..خب گفتم که چرا نبودم...
اصلن خودت کجاییی معلومه؟؟؟

اعترافاتو تو پست بعدی کردیم...بیا اونجا بزنم بقیشو..:دی

سپیده یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ق.ظ http://aarmita.blogfa.com

سلام خوبی تولدت مبارک
این چند وقت اومدم پستت را خوندم کامنت نگذاشتم معذرت
ببین هیچ وقت فکر نکن عقبی یا جلویی
جایی را که باید بایستی ایستادی
فکر کن اونایی که جلوین چه گلی زدن به سرشون که تو نزدی
تازه فکر الانت باش و ببین می خوای چی کار کنی
حال می کنی چه خوب نصیحت می کنم
اما دکتر هلاکویی می گه هر جایی که هستین باید خوشحال باشین چون شخصیت ناراضی همیشه ناراضی هست حتی اگر ۵ سال جلو بودی

سلاممممممممممممممم سپیده خانوم گل...مرسی ممنون...
خواهش میکنم..ممنون به یادمی...
راستش بیخیالم فکرشو نمیکنم زیاد ولی بعضی وقتا خودش میاد تو فکرم..حرفتم درسته و خیلی قبول دارم..مرسیییی...
خندهههه..اره مامانبزرگ..:دی
وایییییییی چی همه شکلک..دوست میدارم...:دی

نیمفا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://while.blogsky.com

سلااااااااااااااام عجبببببببببب اهنگیییییییی!
به به کیفیدم

خندههههههههههههه..

به به..به به.. واقعا هم تو یکی چقدر دوسش داری میدونم...( چشمک)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد