جمعه...ده...

سلام...

خوبین؟؟

ببینین زرنگ شدم...

این مطلب پایینیو جایی خوندم خوشم اومد گفتم بزارم شماها هم بخونین...

دیگه اینکه این جمعه ها که میشه ما باید بریم ده...نه و اینا هم نداریم...امروزم ده بودم..بد نیستا..فقز چندتا مشکل داره واسم..

۱-مشکل تنفسیم خیلی بدتر میشه به خاطر هواش...چون هواش خیلی تمیزه...

۲- تا دلت بخواد کار اونجا هست..از همه نوعیش...ادم خسته میشه خب...

۳- با عموم از صبح چرت و پرت میگیمو شوخی و مسخره بای و همه رو فیلم میکنیم کلی میخندیم..(البته این جز خوبیاشه)

۴- همون عمو بالاییه نمیزاره ادم یه ثانیه بیکار بشینه...پدر ادمو در میاره...

۵- اگه راه دهمون اینقد سربالایی نداشت و جاده های خطر ناک سالی یه بارم نمیرفتم..به خاطر رانندگی تو این جادههاشم که شده خوشم میاد برم به زور...

۶- فعلا همینا...

 و اما اون مطلبه... :

به راحتی میشه در دفترچه تلفن کسی جایی پیدا کرد ولی به سختی می شه در قلب او جایی پیدا کرد.


به راحتی میشه در مورد اشتباهات دیگران قضاوت کرد ولی به سختی می شه اشتباهات خود را پیدا کرد
.


به راحتی میشه بدون فکر کردن حرف زد ولی به سختی می شه زبان را کنترل کرد
.


به راحتی میشه کسی را که دوستش داریم از خود برنجانیم ولی به سختی می شه این رنجش را جبران کنیم
.


به راحتی میشه کسی را بخشید ولی به سختی می شه از کسی تقاضای بخشش کرد
.


به راحتی میشه قانون را تصویب کرد ولی به سختی می شه به آن ها عمل کرد
.


به راحتی میشه به رویاها فکر کرد ولی به سختی می شه برای بدست آوردن یک رویا جنگید
.


به راحتی میشه هر روز از زندگی لذت برد ولی به سختی می شه به زندگی ارزش واقعی داد
.


به راحتی میشه به کسی قول داد ولی به سختی می شه به آن قول عمل کرد
.


به راحتی میشه دوست داشتن را بر زبان آورد ولی به سختی می شه آنرا نشان داد


به راحتی میشه اشتباه کرد  ولی به سختی می شه از آن اشتباه درس گرفت.


به راحتی میشه گرفت ولی به سختی می شه بخشش کرد
.


به راحتی میشه یک دوستی را با حرف حفظ کرد ولی به سختی می شه به آن معنا بخشید
.

 


و در آخر
:


به راحتی میشه این متن را خوند ولی به سختی می شه به آن عمل کرد...

 

خب دیگه اینم اپ زود زود که بفهمین دارم بچه زرنگی میشم..هرچند دیگه زیاد کسی مارو تحویل نمیگیره...

 

خب د...یگه..فعلا...یا حق

نظرات 20 + ارسال نظر
گیلاس جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

خسته نباشی پیر مرد چااااق

واقعا فک میکنم یه اتفاقی افتاده که تو انقدر زود آپ کردی!!!! از هیجان چسبیدم به سقف همسایه بالایی!!

چقدر تو غر میزنی؟؟ هااان؟؟؟
خب وقتی میری اونجا برو دم اگزوز ماشینت بشین که دیگه ریه ات از هوای تمیز تعحب نکنه!!!
این متنت هم خییییییییلی قشنگ بووود
کاش بشه عمل کرد

به راحتی میشه به کسی قول داد ولی به سختی می شه به آن قول عمل کرد.


به راحتی میشه دوست داشتن را بر زبان آورد ولی به سختی می شه آنرا نشان داد

به راحتی میشه به رویاها فکر کرد ولی به سختی می شه برای بدست آوردن یک رویا جنگید........
وااای همش جمله هاش قشنگ و با معنا بووود
قربوووووووووووووووووونت علی جونم
بووووووووووووووووس

سلامت باشی بچه جون لاغررررررررررررررررررر...

اره حتما یه اتفاقی افتاده..نیدونم..:دی به پا سقف و خراب نکنی دختر..:دی

خب غرم میاد چیکال کنم خب..:دی:دی
اره فداتشم اینم راه حل خوبیه ها..:دی
اره کاش بشه..میشه...

فدات خانومی...
بوووووووووووووووووووووووووووس محکم..:دی

گیلاس جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

علی آقا شما ریز میبینی و تحویل نمیگیری عزیزم!!!

گیلاسسسسسسسسسسسسسسس..

اختیار دارین بانو..ما کوچیک شماییم..:دی

پـانـی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

اول ...اره دیگه هوم ؟

اره اول...فقط نمیدونم از اول یا از اخر یا از وسط..:دی

پـانـی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ

الهی من بمیرم ... کی تو رو تحویل نمیگیره داداش ؟ من بکشمش

خدا نکنه ..ااا..این حرفا چیه...

خیلی از دوستای قدیمی مارو دیگه فراموش کردن..بیخیال...

پـانـی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

میگماااااااااااااا !!

ببین چه داداشه خوبی هستی تن تن اپ میکنی !:*:*

جانم..بگووو..:دی


اره دیگه من داداش خوبیم خیلی..:دی :دی..خندههه...

پـانـی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

مشکله تنفسیت ب میشه واسه هواششش؟:))))))))))))

اره بابا..من هیچی بدنم به ادمی زادا نرفته که...هوای خوب و تمیز من حالم بد میشه...هوای گرد و خاکی هم حالم بد میشه...:دی

پـانـی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ

چه نوشته ی باحالییییی!از کجا اوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بووووووسسس

ما اینیم دیگه..(عینک دودی)..:دی :دی..حالااااا..:دی

پـانـی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

جوابه کامنتای پست قبل کوووو؟؟؟:(

همینجاست..نخوردمشون هنوز..:دی

پاپیون کوچولو شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

سلام ... ژیگولووو !!الان داری تلافیه روزای سربازیت رو میکنی ؟ که دیگه دیر میای ؟ دلم تنگ شده بود واست !


لینکه من کو پسر ؟بوس

سلام...
جانم؟؟
اره دیگه...:دی


لینکتم گذاشتم دیشب...:دی

پـانـی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

هرچند دیگه زیاد کسی مارو تحویل نمیگیره...


این حرفت خیلی بد بود

ااا جدی..

خب باشه دیگه از این حرفای بد نمیزنم..خوبه؟/ :دی :دی

پانیذ شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ

فقط میدونی چی خوشحالم میکنه ... این که ژیگولوی تلخ ... خیلی وقته اپ نشده .. یعنی داداش ژیگولو خدا رو شکر خیلی وخته ناراحت نیس .. :*

خوبه...اره دیگه فک نکنم دیگه اونجا هیچوقت اپ بشه...غمای گنده مال دل خودمه...جاش فقط همونجاست...

[ بدون نام ] شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

از دفه عکس نمیذاری؟
پت

سلامممم..چه عجب..مشرف فرمودین..

چرا عکسم میزارم...

پانی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.panizz.blogfacom

محو شدی چرا !

کی محو شده؟؟

سوت...:دی

پاپیون کوچولو شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

سلام عسیس دلم ....کی ترو تحویل نیگیره ...ها <؟؟بوسسسس

سلام دخمل کوچولو...

نیدونم..دوستای قدیمی شاید...

پانی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

خب خیلی بدی دیگه ! حداقل کامنتا رو تایید کن :)
:*

خواهش میکنم..بدی از خودتونه..:دی..خب نرسیدم تایید کنم..الان تایید کردم...

سمانه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://hendoneh blogfa.com

سلام علی اقا خوندم میخواستم برم که ۱ دفعه خط اخرو دیدم و بعد هم ۰ نظر رو نتونستم هیچی نگفته برم مطلبی که نوشتی جالب بود.
م.فق و پیروز باشید

اینم همون پایینی..:دی...

مرسییی...

سمانه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://hendoneh blogfa.com

سلام علیاقا خوندم داشتم میرفتم که۱دفعه چشمم افتاد به جمله اخرت.بعد هم به۰ نظر نتونستم چیزی نگفته برم
مطلبت جالب بود
موفق وپیروز باشید

سلام سمانه خانوم...

دیدی ۰ نظر دارم دلت سوخت اره؟؟ خندهههههه...

خواهش میشه..مرسی...

اقلیما دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام ژیگولی میگولی
خوفی؟
تو خودتو با من چی کار داری؟من میخواستو این مطلبو بذارم تو وبما!!
ولی خوب چه میشه کرد ژیگولویی دیگه.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلاممممممممم اقلیما جان...
میسی.تو خوفی؟؟

من خودمو با تو هیشکال ندالم...:دی ...خهندهههههههههه..

ایولللللللللللل پس خودم زدتر گذاشتم..هورااااااااااا..:دی
تو هم خوش باشی...

فهلا...

مریم دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.maboodeman.persianblog.ir

salam ali jan

agha ma be yadetim

shoma nisti sayat sangin shode

be blogemon ham ke sar nemizani

vali eyb nadare har ja hasti khosh va salamat bashi

hamishe be yadetam va barat 2a mikonam

سلام ابجی مریم...
ما بیشترررر...
منم هستم سایه ای هم ندارم خانوم..:دی
شرمنده..سر زدم کامنت نشد بزارم مریم جان...
مرسیی..تو هم همینطور ...
منم همینطور..همیشه دعات میکنم...مرسییییی...

باران سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

چقدر به راحتی داره

چی چقدر به راحتی داره؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد