میرم مشهد...

سلاممممممممم به همه دوستای گل گلاب و نازنین خودم...

خوبین...

الان بنده به شدت دارم مورد عنایت فحشهای بابا جان قرار میگیرم..

دارم..است... هی میگه بچه زوددد باااااااش...ببینه پای کامیم کشتتم

دیگه...

خیلی خیلی یهویی و با عجله شد..دیگه نا امید شده بودم...

۳..۴ روزی دارم میرم مشهد...به یاد همه شما با معرفتا هستم..شما دوستای

همیشگیه خودم...

باشین تا بر گردما..

راستی کامنتای پست قبل پیشم محفوظه...چون عجله دارم جواب نمیتونم بدم...

فعلا... یا حق...

نظرات 17 + ارسال نظر
هیرودیا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ق.ظ http://mysanctum.persianblog.ir

سلام ژیگولی جان
چطوری رفیق؟
خوبی؟
خوش می گذره؟
داری می ری مشهد؟امیدوارم سفر خوبی باشه.
بابات حق داره خب.من هم جای بابات بودم می کشتمت.قبل سفر آخه می شینن پشت پی سی آیا؟
مراقب خودت باش.

سلام هیرودیه عزیز...
مرسی خوبم..تو خوبی؟؟
اییی..میگذره...
اره یه هفته ای رفتمو اومدم..خیلی خوب بود جات خالی...
حب میخواستم بگم دارم میرم مشهد دیگه...:دی

چشم..تو هم خیلی باش مواظب خودت..مرسی...

مرجان جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://dayy.blogsky.com

یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت ! غم من نخور که دوری برای من شده عادت !

((=
سفر خوش ...به سلامتی بری و برگردی ... سلام منو گیگیلی هم به آقا رضا برسون

ایولللل..بابا ترانه سرا..:دی

ممنونم مرسی..سلامت باشی عزیز...حتما حتما..چشم...به روی چشم...

نگین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام ژیگولو جونم
خوبی گلم ؟
تو الان مشعدی احتمالا ؟ :دی
خوش بگذره بهت گلم
التماس دعا
سلام منو به امام رضا برسون
بگو یه زیارت ازم طلبکاری هاااااا
میام پیشت :دی

خوش بگذره بهت :)

سوغاتی یادت نره که ی سوغاتی باشی میکشت :))

هوارتا بوسسسسسس

سلام نگین جان...
مرسی عزیز...
اره دیگه مشعد بودم...
مرسی عزیز..ممنونم...
محتاجم به دعا..چشم حتما...
رسوندم..مطمئن باش..سلام همه دوستا رو رسوندم بهش...
مرسی ممونم نگین جان...

ممنون...

اوه اوه..چشم سوغاتی هم به چشم..:دی

هوارتا..:دی..بوسسس...

ریحانه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ق.ظ http://reyhan274.blogfa.com

خوش به حالت ... اینقده هوس مشهد کردم که نگو ...
پیشاپیش زیارت قبول !

به قول یارو گفتنی قبلنا خبر میدادی آپ می کردی!

مرسی..منم خیلی هوس کرده بودم.امام رضا طلبید رفتیم دیگه..ایشالا قسمت تو هم میشه به زودی...

مرسی ممنون...

یعنی الانام خبر بدم اپ که میکنم؟؟

چشم...

باران دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ

داداشی گلم زیارتت قبول باشه
امیدوارم دعام کرده باشی که میدونم دعام میکنی
ایشالله به سلامتی برگردی
فعلا

سلام ابجی جون..مرسی خدا قبول کنه...
خیلی دعات کردم خیلی به خدا نمازم واست خوندم..
مرسی سلامت باشی گلم...

فعلا...

مریم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام :)
خوبی؟ :)
خوش می گذره شهر من؟ :)
ممکنه اول شده باشم؟ فک نکنم :)
التماس دعا :)

سلام مریم جان...
مرسی بد نیستم..تو خوبی؟؟

اره خوب بود..ایندفعه ای از همه وقتی بهتر بود..امام رضا سرش خلوتر از هیشه بود واسه زیارت کلی حال داد...
اره اولی..:دی

محتاجیم به دعا..تو مارو دعا کن...ولی خیلی واسه همه دعا کردم نماز خوندم..واسه همه دوستای وبلاگیم...

هیرودیا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://mysanctum.persianblog.ir

هنوز نیامدی؟
.
.
.
خوش بگذره

دوشنبه ای اومدم..تا شنبه ۱۳/۷ هم هستم...

خیلییییی..خبر نداری..:دی

بومبو جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://in7nafar.blogfa.com

سلاااااام ... دوست وبلاگ نویس خسته نباشید
این یک دعوت نامه است از طرف این هفت نفر برای عضویت افتخاری شما دوست وبلاگ نویس در این وبلاگ ...
عضویت افتخاری در این وبلاگ به نحوی هستی که شما به چند سوالی که در مورد علایق و طرز فکرتون پرسیده میشه ... شما بعد از جواب دادن به این سوالات اونا رو برای ما از طریق نظر بدهید وبلاگ ارسال میکنید ... ما هم اونو در یه صفحه جداگونه به نام خودتون و با آدرس مستقل به عنوان شناسنامه شما قرار میدیم ... این شناسنامه تا زمانی که شما به وبلاگ سر میزنید و در موضوعات هفته ای شرکت میکنید ... تو وبلاگ میمونه تا از اون طریق اعضای افتخاری وبلاگ با شما ارتباط برقرار کنند و در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با شما به وبلاگتون سر بزنند ...
خود وبلاگ نیز هر هفته موضوع بندی میشه و با موضوعاتی طنز و سرگرم کننده منتظر نظرات اعضای افتخاری میماند ... جوابهای اعضای افتخاری از طریق کامنت می باشد و نهایتا هر هفته 10 تا 20 دقیقه وقت وبلاگ نویسان عزیز را میگیرد ... در پایان هر هفته، هفت کامنت برتر معرفی شده و از اعضای دیگر برای آشنایی با هفت عضو برتر برای حضور در وبلاگهای شخصیشان دعوت بعمل می آید ...
در ضمن این هفت نفر برای هر یک از اعضای افتخاری وبلاگ جشن تولدی با شکوه راه اندازی میکنه ... در روز تولدتون ضمن پست تبریک به مناسبت تولد شما اعضای افتخاری دیگه رو هم مستقیما به وبلاگ شما دعوت میکنه ... تا در روز جشن تولدتان حضور پرشور دیگر وبلاگان را به عنوان هدیه ای کوچک به شما پیش کش نماید ...
در ضمن در بخش تالار گفتگوی این وبلاگ میتونین به صورت زنده و خصوصی و عمومی با وبلاگ نویسان و اعضای افتخاری آنلاین دیگه چت کنین
صفحات و شناسنامه های وبلاگ نیز به بخش گفتمان مجهز هست که از این طریق میتونین نظرات دیگران را در مورد خودتان شنیده و یا سوالاتشان را پاسخ دهید و برای دیگر اعضا نیز در صفحه خودشان پیام بگذارید ...
امیدوارم این دعوت نامه با پاسخ مثبت شما برای عضویت افتخاری وبلاگ این هفت نفر همراه بشه ...
پس خداحافظی نمیکنیم، چون منتظر حضور و البته عضویت افتخاریتان می مانیم ..

حدیث شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://vaksan.blogsky.com/

سلام منم می خوام بیاااااااااااام
خب رفتی پس منم بدعا
دعا کنیاااااااا
من اپم
فعلا بای

خب بیا دیگه..همونوقتی که من بودم میومدی خیلی خوب بود..امام رضا عجیب سرش خلوت بود...
دعا کردم واسه همه دوستام...
مرسی..فعلا..

باران یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ب.ظ

داداشی امروز یک هفته ست رفتی سربازی
به سلامتی ایشالله

سلام ابجی...اره...خوب حساب روزاشو داشتیا..مرسی اینقدر به یادمی ابجی جون...مواظب خودت باش گلم...

پت سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ق.ظ http://pato0mat.blogfa.com

سلاام عزیزووم دری مییییی به شر ما خوش میههه

راستی اول

دوم

سوم


در ضمن به روزم

اره دیگه یه هفته ای شهرتون بودم..امام رضا هم خلوت بود سرش کلی حال داد...

نبودم..هر وقت باشم میام ر میزنم بهت..ممنون از لطف همیشگیت...

نیلوفر پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام
زیارت قبول.
خوبید ؟
پس چرا نیستید؟
واسه همه که دعا کردین مثلا واسه من؟
امیدوارم هر جا که هستید حالتون خوب باشه .
ُزودی بیا همه منتظرند.

سلام نیلو جان..مرسی جای شما خالی...
بد نیستم ممنون...
نبودم دیگه..سربازی بودم الان مرخصی هستم تا شنبه ۱۳/۷
اره به خدا..واسه همه دوستای خوبم مث شما دعا کردم...
مرسی ممنونم...
اومدم دیگه..ولی زیاد دیگه کس منتظرم نیست..:دی

منا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

خوش به حالت
منم دعا کن داداش

خیلی دعا کردم به خدا..به یاد همه دوستا و ابجیای گلم...واستون نماز خوندم...

نسیم سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://niazenasim.blogfa.com/

سلام ژیگول خان
به یاد ما هم باش
التماس دعا
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن...
یا علی

سلام نسیم خان یا خانوم؟؟ نیمیدونم...:دی

به یاد همه دوستان هستیم ما همیشه...

دعا کردم واسه همه مشهد که بودم...

نبودم..سربازی بودم...بله موافقم..حتما...

مرسی..یا حق...

باران شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://s

داداش علی سلام.خوبی؟
الان ۲۴ روزه رفتی سربازی.امیدوارم خوب باشی و زودی برگردی. دلتنگ شدیما

سلام ابجی باران...مرسی تو خوبی؟؟

دوشنبه اومدم ورخصی دیگه..دلتنگ نباش دیگه..مرسی..مواظب خودت باش...

آرمیتا سوسن زاده اردبیلی بیتاب یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.radar-32.blogfa.com

با عرض سلام خدمت خودمان.
از اینکه مورد عنایت پدرتان آن هم اینگونه قرار گرفتید خرسندیم.
با تشکر از تشرف فرمایی خودمان

واقعا مرسی از خرسند شدنتان..:دی

و همچنین ممنون از تشریف فرمایی خوبتان ممنونم...

پت دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://pato0mat.blogfa.com

تو هنوز مشدی نمیری؟؟

نه بابا خیلی وقته اومدم وقت نشده بنویسم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد