جییز کشون...

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم...

خوبین ایشالا؟؟ به سلامتی...

خب از کجا شروع کنیم؟؟

اها..اول از اون ۳ میلیارده شروع میکنم......

من عشق ماشینم یه ۴...۵ تا ماشین میخردیم در وحله اول...اگه بخوام اسم ببرم میشه اینا...

سنگین : vo l vo fh12...M.A.N...escania

سبک : یه تویوتا از این وانت دوکابینا...یه کمری ۲۰۰۷..اره بابا من قانعم..چه کنیم دیگه..

یه خونه شیک ۲۰۰..۲۵۰ متری...یه ویلا شمال...همین...

فک کنم اگه تو اینا زیاده روی نکنم یه ۲ میلیاردی تهش مونده باشه هنوز...

یه کارخونه میزنم...کارخونه کاشی..اخه خیلی تولید شغل میکنه این کارخونه کاشی..یه ۲۰۰...۳۰۰ نفری مستقیم و یه ۲۰۰ نفری هم غیر مستقیم نون بخورن من خوشحال بشم...ذوق میکنم به چهار تا ادم معمولی کمکی کرده باشم و خوشحالشون کنم... که فک کنم این کارم همه پولارو به باد میده...یعنی دو میلیارد رو باید خرج کارخونه کنم...

نمیدونم میدونین یا نه..۶۰ درصد کاشی و سرامیک ایران رو استان ی ز د تولید میکنه..بیشترین کارخونه ها هم تو میبد هستش...اینم گفتم هویجوری م ه ح ز بالا رفتن اطلاعات عمومیتون...

و اما یه نتیجه گیری اخلاقی به قول مرجان از جواب دادن بچه ها به این سواله..

همه بچه ها  همه اونایی که جواب دادن به سواله..اینو گفتن که یکی یا چندتا بچه یتیم رو یا پرورشگاهی رو خرجش رو میدن..یا کمک به موسسه محک..خلاصه از اینجور کارا...میدونمم که الکی نمیگین هیچ کدومتون..پولی دستتون بیاد اولین کار و فکرتو همینه...بخود نیست خدا دوسمون داره...ایشالا از زندگیاتون خیر ببیینین...

خب این از این..

بعدش اینکه دیروز صبح بنده اولین مرحله گواهینامه رو قبول شده بیدم......اره دیگه دیروز صبح ساعت ۶:۳۰ رفتم واسه امتحان ایین نامه..رفتم راهنمایی رانندگی میبینم اوه چه خبره بابا...بعله..۱۵۰ نفر اومده بودن امتحان بدن...بعد دیگه اسمامونو خوندن و رفتیم سر جلسه...ووی وویی چه قیافه هایی خدایی..کم سند و سال ترینشونم من بودم یه چند نفر دیگه...در پایان امتحانم اقا این قلبمون اومد تو رودهمون از بس استرس گرفتیم تا این نتیجه هارو خوند..اونایی که بیشتر از ۴ تا غلط داشتن اسماشونو با تعداد غلطاشونو میخوند و کارتکسشونو میداد دستشون...هی میگفتم الانه که اسممو بخونه..ولی خداروشکر نخوند...اقا گفت تموم شد بقیه که اسماشونو نخوندیم قبولن یه نفس راحت کشیدیم...۳ تا غلط داشتم...خلاصه که امتحان ایین نامه رو قبول شدیم دفعه اول..حالا باید برم مرحه بعدی امتحان تپه..سختترین قسمتشم همین امتحان تپه هستش..دعام کنین.احتمالا اگه امادگی داشته باشم ۳ شنبه هفته بعد باید امتحان بدم..

و اما از حاشیه امتحانه...

تعداد شرکت کنندگان ۱۵۱ نفر...تعداد قبول شدگان ۳۵ نفر...

یه ۲۰ نفری هم به قول سرهنگ ریش سفیدای مجلس بودن..دفعه ۱۶..۱۷ بود که میومدن و بازم رد شدن...

تو این ۱۵۱ نفر اون یک نفر یه خانوم بود که اومده بود واسه پایه یک...ولی بیچاره ۵ تا غلط داشت و رد شد..دلم براش سوخت..اخه خیلی سخته بین اینهمه مرد سیبیلو بلا استسنائ اینجانب و چند جانب دیگه همه ماشالا سیبیلو خفن...

ولی چون کتابشو به علت کمبود وقت نخونده بودم همشو از صبح تا فردا صبحش که امتحان داشم یه سره خوندم.کتابشم که ماشالا چاق شده که.اونایی که تازه امتحان دادن میدونن..اون کتاب کوچولوئه شده یه کتاب ۳۰۰ صفحه ای ۳۰۰۰ تومنی...

شبش اومدم از خستگی بخوابم یه یک ساعتی..اینم اینقد تو این یک ساعت خواب و کابوس امتحان لعنتی دیدم که کوفتم شد این خواب..ولی هرچی بود تموم شد..حالا تازه سختیاش شروع شده...

خب اینم از این..

دیگه اینکه..اهان...

امشبم جییز کشون داشتیم...

همون جهاز کشون...اره دیگه..امشب جهازعمه خانومو اوردیم خونشون..البته خونشون که میدونین کجاست..همین نزدیکیا..طبقه بالا خودمونن......فردا هم خانوما حمله میکنن واسه چیدمان جهاز عروس خانوم...کلا بساط خاله زنک بازیه این چند روزه..

چهرشنبه هفته دیگه مصادف با نیمه شعبانم عروسی هست.از همینجا و در این مکان از همه دعوت به عمل می آوریمممم...لطفا قدم بر چشمامان گذاشته و مجلس و محفل را با حضور گرم و داغ و یخ و اینچیزای خودتو نورانی کنین..

ولی جدی جدی تشریف بیارین خوشحال میشم...از ۷ تا ۱۱...

خب دیگه اینکه..

نزن مرجان خانومی نزن اینه دیگه رو گفتم و رفتم...

یکی دیگر از دختر خاله های گراممان هم تقریبا رفتن به خانه بخت و از این حرفا..به احتمال قریب به یقین و طبق امار های واصله سه شنبه هفته اینده عقد کنون میباشد..خبرای بعدی در این ضمینه را بعدا بیشتر به اطلاع میرسانیم...

خب دیگه خیلی حرفیدم...

خوش و خوب و سلامت و ایچیزای خوب خوب باشین همیشه همگی..ایشالا...فعلا..یا حق...

 

پی نوشت : ۱/۶/۸۶...ساعت ۰۰:۳۳ بامداد...

ژ یگولو الان در خوابست...چشمانش باز است ولی خودش خواب است..خواب بودن ژ یگولو اونم این موقع از عجایب روزگارست...بعد از ظهری یه ۴..۵ ساعتی رو به موت بودیم..ولی نشد که خوشحالتون کنیم و اینا...حالام به خاطر خوردن نصف شیشه شربت پرومتازین(ضد حساسیت)در حالتهایی از گیجی و منگی و بیهوشی و اینا به سر میبرم...امشب تصمیم داشتم به خیلیا سر بزنم و از شرمندگیشون در بیام..ولی اصلا نمیتونم یعنی اصلا حرکاتم دست خودم نیست..الانم دستم به زور داره رو کیبورد میچرخه...فردا توضیحات بیشتر داده میشود انشالا...و همچنین اگر زنده ماندیم که احتمالا میمانیم به خیلیا سر میزنیم.دلمان برایتان تنگ است خیلیا...فعلا...

 

 

نظرات 55 + ارسال نظر
اقلیما پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ق.ظ

سلامممممم
بابا جییز کشون!!!!
میگما رو دل نکنی اینقده سخاوتمندی!!!!
به چیدن جهیزیه هم نمی گن خاله زنک بازی!!!
راستی منم منتظرم تا 23 سالم تموم بشه برم پایه یک بگیرم.بعد هم گواهینامه ی موتور.
خوب خوش باشی.
امتحان هم قبول بشی با اسکانیات بیایی شهرمون تو راه هم می تونی حمیرا و جواد یساری گوش بدی.
فعلا بای تا های

سلامممممممممممممممم اقلیما خانمی...
ما اینیم دیگه..:دی
خندهههه...نه با سختیا میسازیم دیگه...:دی
به چیدنش نه نمیگن..به مسائل حاشیه ایش که مث فوتبال کشورمون ار خودش بیشتره میگن خاله زنک بازی...:دی
ایولللللللللللللللللللللللللللل..ماشالا...ایشالا هر چه زودتر...
تو هم عزیز...
حکیرا و حوات یساری هم خوبه..ولی همیشه نه..همه نوع اهنگی باید گوش داد..من که عشق گوگوشم و ابی و داریوش و سیاوش..:دی
فعلا..ممنون...

مهیار پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید


به امید روزهای زیبا

سلاممممم...
ممنون مرسی...
چشم.میام ایشالا...

مرسی...

بهاره پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

به به چقدر عروسی.بیخودی می گن خاله زنکی ! خودت معلومه داره قند تو دلت آب می شه ها!!!
برای آیین نامه هم تبریک.
راستی می دونی من یکسال یزد زندگی کردم.دوم راهنمایی اونجا بودم.اینم همینجوری باب آشنایی!! :D

سلام بهاره خانوم...
من؟؟ عمرااا..:دی
ممنون مرسی...
ایوللللللللللللللللللللللل...اون یه سال خوب بود یا خاطره خوبی ازش نداری؟؟
مرسی...

نگین پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام عزیزممممممم
خوبی؟
خوب....
ماشاا... کم اشتها هم نیستیییییی
همینه خدا میبینه ماها ظرفیت نداریم نمیده به ما (نیش)
بد بیا به من بگو چقدر عروسی میرین...
خودت که بیشتر میری...
یا دختر خاله...یا عمه...یا فلان...یا...
وا چه خبره؟
خوب به سلامتی
ایشالا اونای دیگه رو هم قبول میشی
منم فردا امتحان دارم هنوز هیچی نخوندم (نیش)

فعلا...

سلام نگین خانومی عزیز...
خوبم مرسی عزیز...
...
چه کنیم دیگه..:دی
اا..اینجوریه میگی یعنی؟؟خندههه...
تو که ماشالا هزار بار ماشالا روی همه رو سفیدکردی از بس عروسی رفتی این مدت که..:دی
بابا کی مارو دعوت میکنه..من همینجوری گفتم مهز اطلاع..:دی..چشمک...
هیچی سلامتی شما..:دی
ممنون مرسی..ایشالا...
خب بر.و بشین بخون خب...هرچند تو نخونده هم قبولی..:دی

فعلا...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

زمینه! نه ضمینه!

بچه خوب گوش کن یاد بگیر...اااااا...

بهش گفتم..قول میده دیگه اشتباه ننویسه...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

ما در کل تاریخ فامیلمون این همه عروسی نداشتیم! اونم یهو! عمراااااااااا!

کل تاریخ فامیلیتون؟؟
ایا؟؟
مام نداشتیم خب..:دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

البته من راضیم چون حوصله اشو هم ندارم!

ایولللللللللل عینهو خود من...جدی میگما...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

دقیقا حس اون خانمه رو می تونم درک کنم وقتی که تو شهرک آزمایش تهران رفته بودم!

اره خب.چون تو هم یه خانومی...

منم حسشو میتونستم حدس بزنم اونموقع...شرایط سختی بوده واسش...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

واقعا با این همه خرید فکر میکنی ۲ میلیارد میمونه!؟

اره خب..حدود ۵۰۰ تومن ماشینا میشه...۵۰۰ تومنشم خونه و ویلا...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

راستی مبارک باشه امتحانات...... امیدوارم اون یکی رو هم قبول بشی..... به ماشیرینی بدی!

خواهش...ممنون..

حتما حتما حتما...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ

راستی اون پایین که گفتم ۳ میلیون منظورم همون میلیارد بوده!

اها...اوگی...

نیاز پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام...
کم پیدا شدی نگو میخوای پایه یک بگیری داری از همین حالا کلاس میزاری....لوسسسسسسس
ایشالا تپه رو قبول بشی همون دفعه اول...اگرم خواستی بیا تپه مورچه خودم پارتی بازی میکنم قبول میشی(چشمک)...
عروسی ها هم پیشاپیش مبارک...
ایشالا به زودی نوبت خودت بشه...

مارو هم دعوت کنیا...یادت نره...
شاد زی و مهربان(به قول دوستان):دی

سلام نیاز خانومی عزیز...
من کم پیدا شدم..من که هستم همیشه زیر سایه تو و دوستان...
:دی...
مرسی منون..ایشالا..
راست میگی..ایوللللللللللللللل..پس من میام تپه مورچه امتحان میدم..نیاز خانومم میشه پارتیم..ایوللل...
ممنونم مرسیییییییی...
عمرا..اول اساتید و بزرگان..(خود تو..نگین..بنفشه..مرجانی...و...)بعدش من..:دی...فراررررررررررررر...

اون که حتما حتما..نه یادم نمیره...

ایوللل به این دوستان..:دی...ممنون...

مرجان پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:23 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

گرفففففتمتتتتتت !
سلام ژی ژی جونکمممم ! (قیافه بدجنسیو شیطنت آمیز)
این قضیه ۳ میلیارده چیه ژی ژی ؟ به منو گیگیلی هم میدن ؟ من که اگه بهم بدن فرتی باهاش میرم اروپا دنباله یه زندگیه مدرن (چشمک) حالا تو رو هم میبرم ... میای ژی ژی ؟

تبریک واسه قبولیه مرحله اوله گواهینامه پایه یک ! ژی ژی باید خیلی مواظب باشی که می خوای ماشین سنگین دست بگیری ... حالا نمیشه نگیری ؟ منو گیگیلی می خوایم ژی ژیمون سلامت باشه همیشه .. نرو تو جاده خطر داره :( الهی من پیش مرگه ژی ژی بشم ایشاا... دوستت دارم ژی ژی مواظبه ژی ژیمون باش

ژی ژی ؟ من شنیدم واسه مرحله دومش که تپه اس ، ماشین رو میبرن روی تپه و میگن حرکت کن . حالا اگه توی شروعه حرکت ماشین کمی رفت عقب ردت می کنن ... باید تمرین کنی یاد بگیری

فداتت
بای فعلا

ای واییییییی...قبول نیست..شما دو نفرین...
سلامم خانوم خانوما...(ای شیطون)...
همون ۳ میلیارد دیگه..چشمولک...
اره دیگه..به تو و گیگیلی هم میدن..منو هم میبرین؟؟ ایولللللللللل...

ممنون مرسی عزیز...اره میدونم عزیز..واسه امتحان که مشکلی نداره..یعنی خطری نداره به اون صورت بعد ها هم که خدا بزرگه...خدا نکنه مرجان خانومی گل..خدا نکنه..بادمجون بم افت نداره عزیزم..نگرانم نباش..فعلا که تو جاده نمیرم که..چشمم عزیز...

جانم؟؟اره دقیقا..همینطوره..کی اینارو به تو گفته؟؟اره دیکه..دقیقا همینطوره.خیلی سخت گیزیشون زیاده...اره باید بم کلاسش..بلد هستما ولی کلاس رفتنش واجبه یه چند ساعتی...

خدا نکنه گل خانوم...
فعلا عزیز...

عاطی پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام
به به تبریک عرض میکنم بابت موفقیتت....

ایشاللا بقیشم میگذره و گواهی نامت رو میگیری :)

عروسی و اینا هم خوش بگذره...
منم عروسی میخوام خوب :(

ولی به هر حال خوش به حالت
:)

سلام عاطی جان...
خواهش میکنم..مرسی عزیز...

ممنونم..ایشالا...

مرسییییییییییی جای شما خالی...
پاشو بیا خب..دعوتتون کردم که..پاشو بیا...

مرسی...

باران جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلامممممم...سلاممممممممم.. .سلامممممممم
حالت بهتر شده؟؟؟الان خوبی؟؟؟؟
خوب خوندم و اومدم بنظرم ولی قبلش اون پ.ن رو بگم که شرمندهههههههه ......خودت میدونی در مورد اینکه نتونستی به خیلیا سر بزنی تقصیر من بودهههه...ببخشید داداش علی گل
اوههههه با ۳ میلیارد چه کارا که نمیکنی؟؟ایووووول خوشمان آمد...این ماشین سنگینت منو کشته آخه منم اسم بیشترشونو بلدم از بس داداشم توضیح میده(خندهههه)
ایشالله مراحل بعدی هم قبول میشی و به آرزوت میرسی و گواهینامتو میگیری ..دعات میکنم
وایییییییی عروسی عمه جونت مبارککککک....خوشبخت بشن ایشالله....ایشالله یه روز جهاز کشون واسه عروسی خودت
باشه تشریف هم میاریم(چشمک)
عقد کنون دختر خاله هم مبارک...خوشبخت شه
مواظب خودت باش خیلی زیاد
فعلا(گل)

سلاممممممممممممم سلاممممممممم سلامممممم...
مرسی ممنون..اره بهترم عزیزم...
خواهش میکنم..احتیار داری خانوم خانوما..اینا چه حرفیه..نه اصلا تقصیر تو نبوده...
چه کنیم دیگه..:دی
خندهههههههههههههه..پس تو هم واردی؟؟ ایوللل..:دی...
ایشالا..ممنونم و مرسی..ممنون از دعا...
مرسیییییییییییی..ایشالا...
حتما..حتما باید تشریف بیازین قدمتونو بزارین رو چشمام..
مرسی ممنون عزیز..ایشالا...
تو هم عزیزم..خیلی خیلی...
فعلا...

پت! جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ http://patomatyzd.blogfa.com/

درووووووووووود!
ممنون که بهم سر زدی!!!
نه کلآ معلوم شد که بچه قانعی هستی!!!
ببینم هیچیشو به ما نمیدی که سخاوتت رو ثابت کنی؟؟؟
یکی از اون کارخونه ها رو بزن به نامم بسه!!!
ایــــــیـــــــــش !!! لااقل ۳ دانگش رو به نامم کن!
پس مدیر عاملم کن!
اذیت نکن لااقل یکی از اون خونه هاتو بهمون بده!
واسه خودم نمیخوامش که٬ لااقل اجاره بده بهمون!
لااقل ماشینتو بده یه دور بزنیم!!! گواهینامه دارما...
اه!!! لااقل بذار یه عکس ازش بگیریم!!!
کنارشم رد نشم؟؟؟
اه اصلآ نخواستیم!!! گدا!!!
پس بذار بیایم تو کارخونت کاریگری کنیم!!!
فقط میشه آبدارچی بشم؟؟؟(لنج)
نه! من دیگه نمیتونم این اهانت رو تحمل کنم!!!
برو...
لوس لوس لوس !!!(زبون)

راستی با لهجه نوشتن که کاری نداره! فقط یه عیب داره! کسی نمیتونه بخونه!!!(چشمک)
یه چیزی تو مایه های بوز پس ملت اولنگونه !!! کیا فهمیدن؟؟؟
لوس شدم نه؟؟؟
دیگه برم تا با اردنگی بیرونم ننداختی!!!
بدرووووووووووووووووود!

مرسییی..
خواهش...
اره دیگه..کاملا معلومه...
اقا شما سروری..بیا همه این ۳ میلیارد اصن مال تو..خوبه اقا؟؟:دی
اختیاز دارین اینا چه حرفیه...گفتم که همش مال خودته حضرت اقا...:دی


اره خب کاری نداره..ولی همون..مشکل همونه که هیشکی نمیفهمه چی نوشتی..:دی

باور کن عمرا هیشکی بفهمه از بچه های اینجا..:دی
حالا..:دی
خدا نکنه..ما از اینکارا نمیکنیم...چشمک
مرسی ..فعلا...

نیاز جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ

ای بابا تو چرا نمیری دکتر یه درمون حسابی بکنی؟؟؟هاننننننننننننننن؟؟؟؟

نمیدونم..نه خب به دکتر نیازی نبود..بعد از یه فوت نمیه راه خوب شدم..:دی

عصبانی نشو و ناراحت شما..چشم میرم...

نیکو شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام
خوبی ژیگولو خان ؟
تبریک میگم قبول شدی امیدوارم مر حله بعدی رو هم قبول بشی ولی من جای شما از همین الان استرس دارم ااون هم با اون ماشینهای سنگین وحشتناک و شریکت کننده های سیبیلو (خنده ) خدا رحم کنه ..........
عروسی هم بهت خوش بگذره و تبریک میگم امیدوارم خوش بخت بشن ..............راستی قبول شدی شیرینی یادت نره ؟
با بهترین ارزو ها ..........

سلام عزیز...
بد نیستم مرسی...
ممنون مرسی عزیز...واییی..تو استرس نداشته باش..من از هیچکدوم اینا نه میترسم و نه استرس دارم..فقط از افسرا و سرهنگای وحشتناک و سختگیری که میان امتحان بگیرن میترسم..:دی
همون اره خدا رحم کنه...
ممنون مرسی..جای شما خالی...
حتما حتما..نه یادم نمیره عزیز...
ممنون مرسیییییییییییییییییییییییی...

باران شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام داش علی
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
بهتر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟
فک کنم خوب شده باشی خودتو زدی به مریضی(خندهههههه)من میدونم که میخوای وسیله جابجا نکنی(چشمک)
فعلا....گفتم احوالتو پرسیده باشم نگی بیمعرفتم
شاد باشی

سلام ابجی خانومی گلم...
خوبم مرسی...
اره خیلی بهترم...
خندههه..نه بابا وسیله جابه جا کدنا تموم شده..کردیم ویسله ها رو اینور اونورما از این شانسها نداریم...
من هیچ وقت نمیگم تو بیمعرفتی خانوم گل..شما سروری...
ممنون..تو هم همیشسه باشی شایدو سلامت...

شهرزاد یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام ژژژژژژژژژژیگولویی عزیز:
چه طوری؟خوبی؟سلامتی؟
بهتر شدی؟
مبارکه!ایشالا مرحله های دیگشم قبول بشی عزیز!
ایشالا عروسیه خودت!!!!!!!!!!!!!!
یه ذره عروسی برین!!!!
اخیییییییییی!مواظب خودت باش
فعلا......

سلاممممممم شهرزاد خانومی گل...
بد نیستم..مرسی ممنون...
اره خوبم...
مرسییییییی..ایشالا..دعام کن...
خجالت..:دیس...اخی بچم خجالتی..خندهههه...
خندههه..نیخوام...
چشممم هستم..تو هم باش...
فعلا عزیز...

بادا بادا مبارک بادا یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

مبارکه ایشالا
آقا آدرس بده چرا نیایم ...
نه دیگه دعوتمون کردی زشته
من که حتما می یام
من پایم
.
.
.
آدرس یادت نره


خانوم یا اقای نمیدونم کی...
اونجا که نوشتی بادا بادا و از این حرفا باید اسمتو مینوشتی اخه عزیز دل براردر...
بعد اینجا مینوشتی اینارو..اره عزیز دل برادر..:دی
ادرسم میدیم..شما یه ادرسی چیزی بده به من من خودم کارت میارم واستون ...پس که چی..شما پایه ای متئ بیشتر..حتما..



چشم....

فاطمه دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ

بعد من فک کنم اینجا کامنت گذاشته بودما

بیشعورررررررر کامنتمو خوردههههههههه (سرعتو میگم:|)

سلام دادا

میام
یا حق...
وووووووووووو ۳ میلیررد...
ببین من بابام مایه دار گفت بهت ۶ میلیارد میدم آخه کفاف نمی کنه

هیچی میزاشتم جلو آینه دو برابر بشه بشینم دل سیر نگاش کنم
اخه من خیلی پول ندیده ام(گریهههه)
(نیش)

ایول پس شیرینی اولی رد کن رسیدیم به اون ...اونم میدی
(بی تربیت ژی ژی :|)


سلام خانوم خانوما...چه عجب...؟نخیرم...من هی منتظرتم کامنتتو ببینم هر شب میام و نا امید میشم..هوم..ولی امشب خوشحالم کردی...
نمیدونم..شایدم واسه یکی دیگه از بچه ها گذاشتی فک میکنی واسه من بوده...به هر حال...

سلام عزیز دل...
منتظرتم...
اره بابا..میدونم خیلی کمه..ولی خب ببخشید بیشتر در وسعمون نبود.:دی
ایوللللللللللللللل..چه راه حل خوبی پیشنهاد کردیا واسه دوبرابر شدن..منم پول ندیده ام.بزن قدش..:دی

اره کلا ژی ژی تو کار دادن...(شیرینی رو میگم بی تربیت..:دی)

بهاره دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

اون یه سال خوب بود فقط نمی تونم بگم از اون مدرسه م خاطره خیلی خوبی دارم.یزد شهر مذهبیه.توی مدرسه هم چندین و چند بار به طرز وحشتناکی به من گیر دادن.من شهرای مختلفی بودم و اینی که می گم واقعا فقط اونجا بود که خیلی بهم سخت گذشت (مدرسه ش) ولی بقیه ش عالی بود.شهر آرومیه.من دوستای خیلی خوبی هم داشتم که با یکیشون همین الانم در ارتباطم. :)

خوشحالم خاطره خوبی ازش داری..البته به غیر از مدرسه...اره دقیقا..کلا شهره گیریه اینجا..:دی..ولی الان یه یزره همچین بفهمی نفهمی بهتر شده...اخییی...اره..همین ارومیشه که ادمو میمشه بعضی وقتا...

اصغر نه ببخشین کبری دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ


نه داداش می ترسم زحمت بشه
آدرس بدم پست می کنی ؟؟؟؟؟
اصن ما بدون کارتم قبول داریم
امشب راه می افتیم میایم یزد
ایشالاشب عروسیی (اگه شما آدرس و لطف کنین)با هم آشنا میشیم.
فعلا
با بای

نه هیچ زحمتی نمیشه..شما راحت باش...
اره دیگه..معلومه..شما ادرس بده ما پست میکنیم ساعت و ادرس همه چی رو...
نه حالا شما ادرس بدی کارتم میدیم خدمتتون...
اووو..پس یزدم نیستی...باشه رسیدی بهم بگو بهت ادرسو کارت و اینچیزا بدم...:دی
اون که گفتم حتما...ایشالا...
فعلا...
بای...

مرجان دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام بر ژی ژیمون . ژی ژیه عزیزمون

ژی ژی منو گیگیلی واجب دیدیم که تو رو با کتک بفرستیم دکتر تا ۶۰ تا آمپول بهت بزنه بلکه آدم شی بیشتر به فکره خودت باشی ... منو گیگیلی ژی ژیو زنده و صحیح و سالم میخوایم اگه بخواد مریض باشه ترجیح میدیم با روشه خودمون (کتک) مداواش کنیم :ی

قربونت برم من
بوس

سلاممممممممممم مرجان خانومی گلم...

اوه اوه..عجب واجبایی میبینین تو گکیگیلیا..:دی..نه کتک نمیخواد..خودم میرم بابا..:دی

ژی ژی زنده است...صحیح است..سالم ولی توش شک دارم که باشه یا نباشه..:دی..اونم مهم نیست...

حالا یه فرصت دیگه بهش بدین بلکه ادم شد...

خدا نکنه گل خانومی..
بوس...

نگین دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

علی منو نیگا:

چیه چرا اینجوری نگاه میکنی...

زبونننننننننن

فرارررر

جانم...چیه؟؟

اااا خودت میگی نیگا کنم خب...:دی

من وکشمت نگین...وایسا بینممممممممممم...

وایسا دارم میگم...

هیرودیا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ

خوبی ژیگولی؟

خوبم مرسی عزیز...

هیرودیا جان باور کن همیشه میام وبلاگت و همه نوشته هاتو میخونم و با هات همدردی میکنم..غصه میخورم..بعضی وقتا شاد میشم...خیلی خیلی دوست دارم نوع نوشتنتو باور کن...بیشتر حرفاتو با تمام وجودم حس میکنم..دردی که توشون هست..دلخوریات..خلاصه که نگی بیمعرفتیم..فقط بی معرفتیم شاید به این باشه که کامنت نذاشتم واست...

ممنون به هر حال...خوشحالم کردی...

نگین سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو جونم
خوبی؟
ببین اول از همه مرسی که اومدی پیشم..کلی خوشحالمان کردی...
بعد هم جوابه گلایه هات...درباره اون وبلاگ دختر آریایی:عزیزم من اون شبی باهات حرف زدم خیلی وقت از آپم میگذشت..تو تاریخه آپه منو نگاه کن...واسه همین چیزی واسه اون نگفتم...فکر میکردم اومدی...
و اما درباره واژه ای به نام پاک کن:اینو حق میدم..همین دیروز آپ کردم
(سوت)

و مرسی...من با اون دوده خیلی حال میکنم (نیش)
اون خاطرات رو هم نمیشد کامل نوشت
آخه توش خیلی فحش و فحش کاری بود...بعضی هاشم بی مزه..واسه همین یه خرده سانسور کردم
ولی خب خیلیخ وبه..تا‌آخرش مواظبشم...جوش نزن
خودم امروز خوندمش کلی خاطره واسم زنده شد...
هییییییی یادش بیخیر
عروسی اونم مسخرهههههههههههه...
من قرار بود نرم...تا لحظه آخرم قرار نبود برم اما به خاطره بابا رفتم...
خیلی عالی بود...در حده باشگاه های اروپا
غشششششششششش

فعلا...

سلامممممممممممم نگین خانومی گلم...
مرسی...
خواهش عزیز..وظیفه اس...اره اره راست میگی درباره دختر اریایی حواسم نبود فک میکردم قبل از اون بوده..به هر حال بیخیال..مهم اینه که اومدم..:دی(سوت)...

خواهش..ای بلا...(چشمک)...
فحش و فحش کاری هم جالبه..مخصوصا فحش کاری دخترا.:دی..اثن دفترتو ایمیلش کن واسم..:دی...باشه؟؟
جوش نمیزنم.دوست دارم واسه همین گفتم مواظبش باشی...
همینه دیگه..ایول...
اره واقعا..:دی
اره دیگه..ادم جاای رو که دوست نداره بره اخرش مجبور میشه بره..به خاطر بعضی کسایی که عزیزن و بعضی چیزا...
ایوللللللللللللللل..:دی
خندههه...

فعلا عزیز...

ارغوان سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ق.ظ http://www.harfayetanhayi.persianblog.ir

سلام به دوست خوبم. مباارک باشه عروسی ایشالا همیشه شادی و خوشی. امیدوارم در امتحان رانندگی هم موفق بشی.مرسی سر زدی بهم . فعلا

سلام ارغوان جان...ممنونم مرسی عزیز...ایشالا واسه همه...
ممنونم..مرسی...خواهش میکنم..خوشحال شدم...
فعلا عزیز...

صمیم سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام.
چیزه!!من حالم خوبه.مرسی که گذاشتی روحیه ام حفظ شه و وبلاگ منو طلاق ندادی.چون این روزا دست به طلاقت خوب شده حاجی!!
ضمنا پایه یک هم تبریک.همون ایین نامه هم خدایی خیلی هنر بود.موفق باشی.

سلاممممممممممممممممممممممم صمیم خانومی عسیسم...
هرچی هست همینکه اسم صمیم اینجاست یعنی خیلی خوبه و خداروشکر...خداروشکر خوبی...من عمرا وبلاگ تورو طلاق بدم..تو هم بخوای نمیدم...عمرا..اصن تلاق با کدوم ت مینویسن؟؟؟
مرسییییییییییییییی..اره خب سخت بود..ولی ادم تو یه کاری که مصمم شد انجامش میده..ممنون به هر حال عزیز...تو هم عزیزم..

بهاره سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

نه من تنبل نیستم !‌ من اصولا حس نوشتنم دیر به دیر می یاد! :دی
ولی امروز داشتم می رفتم آپ کنم که کامنتت رو دیدم ! وگرنه من اصولا اعلام نمی کنم که آپ کردم ولی به خاطر این برخورد میمون ! گفتم بهت بگم !‌:دی

میدونم..:دی...اها..ایشالا از این به بهد زود به زود بیاد...:دی
اها...مرسییییییییییییییییییییی..ممنونم..اومدم و خوندم دیشب عزیز...موفق باشی و خوش...

دوست پاییزی سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک
همیشه شاد باشی

سلاممممممممممممم عزیز...
ممنون مرسی..عید شما هم مبارک عزیز...
تو هم..همیشه و از ته دل...ممنون...

عسل بابا چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام

خوبی ژیگولو جان؟

چند روزی مسافرت بودم!کوتاه بود(همه ش ۲ هفته شد!!!)

الان آپ هات رو تند و تند می خونم!

منم عروسییییییییییییییییی می خوام! خوش به حالت!

ایشالا که حسابی خوش بگذره...

سلاممم عسلی خانومی...

مرسی عزیز...

ایوللللللللللللل..خوش گذشته..به سلامتی عزیز...

نه حالا یواش یواش بخون وقت داری عزیز..:دی...

ااا.ایشالا قسمت تو هم بشه.نیومدی که...

گذشت..بد نبود..جای شما خالی...

منا چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام خوبین؟
وبتون خیلی زیباست
از وب گیلاس با وبتون اشنا شدم
خیلی از سبک نوشته هاتون خوشم اومد
اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید

سلامممممممم منا خانوم...
مرسی عزیز..نظر لطفته...
اهان..ممنونم..مرسی...
جدی؟؟ خوشحالم..ممنونم...
حتما عزیز.میام پیشت..لینکت کردم..
مرسی عزیز...

باران پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ق.ظ http://dead-guy.blogfa.com

سلام
من به اصرار یکی از بچه ها تو وب ایشون شروع به نوشتن کردم
و احتمالا بعدا وب میسازم
اگه دوست داشتی میتونی بیای
فعلا

سلام...
به سلامتی...
موفق باشی ایشالا...
میام...
فعلا...

بنفشه پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام
چطوریا؟
یعنی من اینهمه مدته که هنیومدم اینجا
نه باورم نمیشه
چرا تو هیچ اعتراضی نکردی
من اگه بودم میکشتمت :دی
ـــــ
الانم که اومدم
دیشب عروسی عمه خانوم بوده
خیلی بی معرفتی دیدی ما اینجا نمییایم اینجوری دعوت کردی
قول میدادیم آبروتونو تو عروسی بخریم
زیاد ژانگولر بازی در نمی آوردیم و.....

خوش به حالت که اینهمه برنامه های خوب برای پولات داری
میشه منم تو کارخونه به عنوان آبدارچی استخدام کنی
میزاری من چراغ بغل کمریتو پاک کنم و با تویوتات یه بوغغغغغغغغ بزنم؟
منو با ولوت میبریم مسافرت ؟
دوست دارم گردنه حیران رو ببینم
:دی


امیدوارم که خوشی و سعادت پیوسته دور سرت بگردن
عیدتم مبارک گلم

سلام بنفشه جونم...
مرسی بد نیستم...
اره دیگه...
:)
مگه دوونه ام خانوم خاوما..گفتم که بهت هر وقت بیای خوشحالم میکنی...
:دی..تو باش بزن مارو خفه کن...

مرسی...
اره...
چه جوری باید دعوت میکدم خب..شما قدمت رو چشمای من..
اختیار دارین اینا چه حرفیه خانوم خانوما..
شما اگه اومده بودی که کلاس ما میرفت بالا اساسی...ایشالا ایندفعه دیگه باید حتما حتما بیای روشونو کم کنی...

ممنون..مرسی...
اااااا بنفشه اینا چه حرفیه میزنی...شما خودت رییسی...اختیر دار خودتی خانوم خانوما..همش متعلق به خودت..:دی..خندههه...
اینو که حتما هم میخرم هر جور شده و هم میام باهم بریم همون گردنه حیران که دوست داری...حالا ببین...

مرسییییییییی ممنون خانومی گل...
عید شما هم مبارک..مرسی...خوشحالم کردی عزیز...

منا پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام
منم لینکتون کردم
هنوز متنتون رو نخوندم
وقتی خوندم نظرمو در موردش مینویسم

سلام منا خانوم...
ممنون...
اها...
مرسی عزیز...

شهرزاد پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام ژیگولی جان:
خوبی؟
ببخش که بهت دیر سر زدم!
عیدت مبارک عزیز!
قربونت
فعلا......

سلام شهرزاد خانومی گل...
مرسی بد نیستم...
خواهش عزیز اینا چه حرفیه...
ممنون..عید شما هم مبارک...
فعلا...

اذین پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ http://pandol.blogfa.ir

همیشه از خودم می پرسیدم در مورد من چی فکر میکنه؟!بعد یادم میومد اونقدر کوچیکم که اصلا دیده نمیشم.بنابراین فهمیدم اصلا در مورد من فکری نمیکنه....و این عجیب اذیتم میکنه....
بعد از یک ماه و خورده ای ....آپوندم شکر خدا!!!
اهلش هستی!؟
عیدت مبارک بعد از 2 روز!

سلام آذین جان عزیز...
شکر خدا..حتما میام عزیز..حتما..ممنون خبر کردی...
ارهههه که هستم...
عید شما هم مبارک...

بیژن جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.ritajoon.blogfa.com

سلام عزیزم خیلی قشنگ مینویسی
من شما رو لینک کردم
خواهش میکنم منو باعنوان
••درختان ایستاده میمیرند ••
لینک کنید باتشکر

سلام دوست عزیز...خواهش میکنم نظر لطف شماست...
ممنون...
باشه...

یلدا جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممم
گلممممممممممممممممممممم
جمله ی اولشو ۱۰۰ دفعه خوندم و غش غش خندیدمممممممممممممممممممممممم

سلاممممممممممممممممممممممممممم
عسیسممممممممممممممممممممممممم...
خندههههههه...خوشحالم خندیدی...

مرجان جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام بر ژی ژیه ملوسه فقط منو گیگیلی
خوبی ژی ژی جونم ؟
دله منو گیگیلی واسه اون آپهای شونصد کیلومتریت تنگ شده . ایندفعه رو بهت تخفیف میدیم بیا هرچی میخوای بنویس منو گیگیلی هم میخونیم (ترجیحا با لهجه یزدی بنویس :دی وگرنه تیکه تیکه ات می کنیم :دی )
الهی درد و بلای ژی ژی بخوره توی سره منو گیگیلی

قربونت
بوس بای

سلاممممممممممممممممممم بر مرجان خانومی گل گلاب خودم و گیگیلی شیطونی ناز نازی...
اره خوبم مرسی عزیزم...
اخییی.امشب ایشالا از دلتنگی درتون میارم..:دی..چشمولککک...
ایوللللللللل مرسیییییییییییییییییی..باشه امشب میام مینویسم...:دی
لهجه یزدی؟؟ سختمه نوشتنش..ولی یه چندتا جمله رو به خاطر تو و گیگیلی مینویسم...
خدا نکنه خدانکنه مرجان خانومی...


قربونت..فعلا عزیز...

باران جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام داداش علی

داداش مهدی ازم خواست که تو وبش بنویسم و کلی اصرار کرد و منم نوشتم ولی قصد دارم یه وب جداگانه هم بسازم
حتما خبرت میکنم
مواظب خودت باش
بای بای

سلام ابجی باران...
خوبه..موفق باشی...
منتظر وبتم...
مرسی...
...
فعلا...

آشنا جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://700bar.blogfa.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم یه سری بزنی

سلام خوبم مرسی...

ممنون نظر لطفته...
باشه..میام پیشت...

کفشدوزک بدون کفش جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلام ژیگولوی مهربون ... شه طوری عسیس؟؟؟

میسیییییییییی که اومدی پیشم ... قد یه عالمه خوشحالم کردی -- نیش-

پست شادی بود ... بسی لذت بردیم ... -- زبون--


اووووووووووووووممممممممم همین دیگه ...


شاد شاد شاد شاد شاد شاد باشی .. -قلبی که بوم بوم میزنه-

سلامممممممم عزیز...می سی خوبم...

خواهش عزیز...منم قد یه عامه خوشحال شدم...

اها..خوشحالم...:دی

مرسییی...

مرسییییییییییییییییییییییییییی شما بیشتر عزیز...:دی...مرسی..گل..قلب...

باران جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ب.ظ http://banooye-khordadyi.blogfa.com

سلام داش علی
آدرس جدیدمه مال خودمه سر بزن

اوکی...

میام حالا...

!پت جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://patomatyzd.blogfa.com

دروووووووووووود!
تو که نیاپیدی D:
من آپیدما!!!
بدو بیا پیشم!
این بلاگ اسکای خیلی بده که شکلک نداره ها...
منتظرتم!
بدرووووووووووود!

مرسییییییییییییی...
نه هنوز..امشب فک کنم...
ایوللل...
اوکی...
اره اینش خیلی بده که شکلک نداره...
مرسی.میام...
فعلا...

عاطی جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ

به به
اول یه سلام ویژه
بعد اینکه میبینم من چن وقت نبودم چقد پست جدید :دی
خوبی علی آقا ؟
چه خبرا؟
نیستی....!

سلاممممممممممممم عاطی خانوم گل...
علیک سلام ویژه تر...
مسخره میکنی؟؟ گریههه..:دی.امشب اپ میکنم...
بد نیستم عزیز..مرسی...
سلامتی...
هستم...همیجاها/...

مرد مرده شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ http://dead-guy.blogfa.com/

سلام خوبی ژیگولو خان . خوندم باحاله

اخرش که رسیدم اونجاش که نوشته بودی ژیگولو تو خوابه رو میگم واقعا هم که تو خواب هستی علی خان .

اخه یه اسکانیا . یه مان . یه اف هاش؟؟‌ یه کمری و تویتا دو کابین و یه ویلا تو شمال و یه خونه دویست ۵۰ متری تو یه جایه خوب شهر اونم شیککککککک یه ملیارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا زیاد گوفتی به خدا خیلی زیاد گوفتی من فکر کنم با نیم ملیاردم بشه کاریش کرد .... نرخ بازار دستت نیست .
.... ... ... ....
مرد مرده

سلام اقا مهدی...خوبم مرسی...ممنون...

کجام تو خوابه حضرت اقا..ادمی که ۲۴ ساعت فوق فوقش ۵/۵ ..۶ ساعتش خوابه...اونم تقسیم به دفعات متعدد میشه همش تو خوابه به نظرت؟؟

اره عزیز دلم.شما تو بازار نیستی انگاری...ماشینا رو هم تقریبا میشه ۵۰۰...ویلا و خونه هم میشه اونم ۵۰۰..این میشه ۱ میلیباردش.....
کارخونه کاشی هم که من گفتم عمرا بشه با ۲ میلیارد زد..رفتم تحقیق کردم..خیلی بیش از این حرفاست...:دی
خلاصه که اقا مهدی خان ما دستمونه شما دستت نیست انگاری..:دی

ممنون اومدی اقا..مرسی...

مونیکا شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام من این روزها بشدت درگیر کارم اگر فرصت نمی شه بیام دلیل بر چیز دیگه نذار.بعد این سه میلیارد چیه؟به ما هم می رسه؟
راستی محض اطلاعتون که محض اینجوریه نه اون فاجعه ای که تو نوشتی
خوش باشی

سلامممممممممم ستاره سهیل خانوم..:دی
میدونم عزیز..اشکال نداره..همینم که اومدی کمنت گذاشتی و خوشحالم کردی.ممنونم واقعا...نه من میگم حتما گرفتاری نمیای..که اینطورم هست...
سه میلیارده دیگه..پوله..یادته میخواستیم بریم بانک بزنیم؟؟ بیا اینم ۳ میلیارد..فعلا اینو داشته باش والبته بگو باهاش چیکار میکنی..با این ۳ میلیارد..بعدش تموم شد میریم بانک میزنیم..باشه؟/ممنون...

یادته یه دفعه دیگه هم بهم گفته بودی این محض رو اشتباه نوشتم..نمیدونم چه مشکلی دارم نمیتونم این کلمه رو درست بنویسم..خندهههههه..جدی جدی فاجعه بود؟/:دی

تو هم خوش باشی گلم..ممنونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد